Alla inlägg under augusti 2009

Av Christina Blomberg - 31 augusti 2009 21:39

Jag kom hem levande efter helgen det har varit en trevlig helg ihop med mina barn och barnbarn och mor såklart vi har plockat svamp och bara umgåtts som mor och dotter Wincent och Ebba har det roligt  med varann mycket lek och bus hon fostrar honom bra tycker jag.Idag har jag varit och fixat mina naglar det känns frächts ikväll har jag varit på ett möte med trevliga kvinnor,den här veckan ska jag fixa hundarna till utställningen på Öland det ska bli roligt och träffa trevliga  Wheaten folk vi får hoppas det går bra för Ebba och Matilda,nej nu är det säng dags

God natt

Christina

Av Christina Blomberg - 27 augusti 2009 19:53

Hej


Jag tror att städjävulen har tagit tag i mig har fortsatt att städa hur många skåp har mantro Har varit och lämnat bilen på service cyklade därifrån tog så där en hav timme, jag var rätt trött när jag kom hem, på förmiddagen ringde dom och sa att däcken var helt slut alla fyra,så det blev ett dyr dag.


Imorgon åker jag till Skövde med fyra ungdomar som ska gå på  matfestivalen den är i tre dagar ,sen på söndag firar vi mitt barnbarn som blir 6 år hon har börjat på förskolan hon tycker det är roligt.Min mor och jag ska vara i vårat hus det ska bli så skönt att åka till landet det är så tyst där bara fåglarna som sjunger . Hundarna har busat ikväll så dom är ganska trötta.Nu ska jag titta lite på tven ett tag.


Kram Christina

Av Christina Blomberg - 25 augusti 2009 20:36

Nu har jag varit ute med all skräp så nu tycker jag att det får vara klart för idag. Matilda och jag har gått och fönsterchoppat ikväll ,hundarna var med såklart Wincent var så trött när han kom hem sover nu så gott det är bra träning för honom. Ebba har varit med för.

Nu dricker  Matilda och jag te sen ska vi sova.

Kram

Av Christina Blomberg - 25 augusti 2009 15:17

Nu är hälften av mina skåp städade,varför sparar man på så mycket burkar?

bara hälften kvar det är alltid något.Hundarna är rastade så nu ska jag vila mig lite det känns i min onda rygg. Återkommer senare.

 Kram Stina

Av Christina Blomberg - 24 augusti 2009 21:16

Ikväll har jag börjat att blogga nu ska jag försöka skriva något vettigt.

 Jag ska berätta om mina gulliga hundar Ebba är 5år Wincent är 9 veckor och 4 dagar det är ett torkande hela dagen lång, han är ute men gör ingenting förrän han kommer in men det är väl så man glömmer så lätt jag tycker att Ebba var duktigare. Igår var vi i Stockholm och ställde ut Ebba hon blev tvåa av fem hundar så det gick ju bra tycker jag, hon är ju så söt Wincent är också söt han kommer nog att ta många placeringar framöver.

Imorgon ska jag städa i mina skåp det behövs efter sommaren vi har ju varit ganska mycket i vårt sommarhus som ligger i Karlsborg det finns en hel del att göra där vi flyttade in i julas firade julafton där med familjen.Nu ska jag dricka the med min dotter Matilda hörs imorgon God natt.







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards