Alla inlägg under oktober 2009

Av Christina Blomberg - 2 oktober 2009 11:53

Ja nu är det helg igen veckorna går så fort,förra helgen togs vår gemensamma brygga upp för vintern vi fick också vårt sista pool dopp.Nu är den avstängd väntar på pool killen som ska stänga den helt med plåt så inte några råttor och andra djur hamnar där.Det känns inte så roligt med den höst som kommer regn och rusk, det var kallt. Här i Örebro har dom fått skrapat rutorna såg jag härom morgonen så man har ju  tur att man har en plats inomhus att ställa bilen i .Åker till landet igen och kopplar av lite förra helgen hade vi svåger och svägerka hos oss det var jätte trevligt om en månad har vi kusin träff det ska också bli trevligt.jag ska försöka att skärpa till mig med fotograferingen och lära mig att hantera detta på bloggen hundarna mår bra lillen växer och blir stor kissar inte lika mycket inne det är ju skönt. Ha det så bra i helgen

Kram

Christina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards