Alla inlägg under september 2009

Av Christina Blomberg - 22 september 2009 21:37

I kväll har jag börjat i en ny kör  nummer två den leds av Örebros bästa körledare dom heter gunnel och Fred Sjöberg Magnus och Anki Spångberg.Det var super bra vi sjunger Michael Jacksons kända låtar Benny Andersson har skivet någon också vi ska ha en konser den 24 nov.Man mår ju så bra av att sjunga,har varit och handlat lite nya blomster till vårt hus på landet så imorgon åker Björn och jag dit vi ska träffa vår larm kille och pool kille larmet funkar inte så bra.Nej nu måste jag vara lite social med min familj och hundarna dom mår bra Wincent växer så det knakar.

God natt sov gott

Christina




Av Christina Blomberg - 13 september 2009 23:13

Idag har jag badat i poolen och vi satt ute och åt lunch det var 22 grader helt otroligt det är ju mitten av sep. hoppas det håller i sig. Vi var på en skogs promenad Wincent var helt tokig han sprang i blåbär och lingon ris hoppade över stora kvistar men vad han var trött efteråt. Imorgon kväll börjar kören det ska bli roligt och börja sjunga igen.Sov dax God Natt

Kram Christina

Av Christina Blomberg - 12 september 2009 22:02

Är i mitt hus på landet var i Skövde på dagen tittade på ny dator min fungerar inte sen åkte vi hem och på tidig kväll badade vi i poolen det var varmt 28 grader det är så skönt att kunna simma lite fram och tillbaka det gör gott åt min onda rygg,sen åt vi en god middag förrätt sparris med parmesan ost sen var det lax och sallad efterrätt äpplepaj det var ett gott vin till detta Hunters inte alls dumt.Här på landet är det mörkt och tyst ganska skönt när man annars bor mitt i staden Örebro,hundarna mår bra dom har stora ytor att springa på här inne i köket.Imorgon blir det bad igen sen hemfärd till Örebro.

Kram Christina


Av Christina Blomberg - 8 september 2009 21:04

Nu har jag tagit igen mig det var tufft att åka hem från Öland det kändes i min kropp,men det var jätte trevligt hela helgen träffa goda vän Wincent var ju populär,det gick ju ganska bra för Ebba fick bra kretik på söndagen när vi kom hem var ju både hundar och vi ganska trötta dom sov nästan hela måndagen .Region Öst hade gjort ett bra jobb otroligt fina priser mycket från Glasriket.Imåndags var jag hos min läkare som sjukskrev mig året ut,jag värkar inte bli bättre i min rygg,höfter och knän man får väl inse att man är utsliten har man jobbat i 35 år inom sjukvården så blir det nog så här .Nej nu måste jyckarna ut.


Kram Christina

Av Christina Blomberg - 3 september 2009 22:28

Ja nu är hundarna klara för helgen allt är packat och klart då är det bara att hoppas att allt går bra..Det är långt att åka men vi är tre som kör så det ska nog gå bra rapporter efter helgen

Trevlig  helg

Kram Christina 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards