Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

En dyr dag

Av Christina Blomberg - 27 augusti 2009 19:53

Hej


Jag tror att städjävulen har tagit tag i mig har fortsatt att städa hur många skåp har mantro Har varit och lämnat bilen på service cyklade därifrån tog så där en hav timme, jag var rätt trött när jag kom hem, på förmiddagen ringde dom och sa att däcken var helt slut alla fyra,så det blev ett dyr dag.


Imorgon åker jag till Skövde med fyra ungdomar som ska gå på  matfestivalen den är i tre dagar ,sen på söndag firar vi mitt barnbarn som blir 6 år hon har börjat på förskolan hon tycker det är roligt.Min mor och jag ska vara i vårat hus det ska bli så skönt att åka till landet det är så tyst där bara fåglarna som sjunger . Hundarna har busat ikväll så dom är ganska trötta.Nu ska jag titta lite på tven ett tag.


Kram Christina

 
 
Kristina

Kristina

28 augusti 2009 08:08

Däck är en av förmånerna vi har, min man har nämligen däckfirma :)

Skönt med en helg i stugan :)

Kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

28 augusti 2009 12:10

Lämna nu för Guds skull städjäveln hemma!!!
Vila nu upp dig och bara ha det så skönt och roligt du kan.

Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina Blomberg - 20 februari 2010 13:41

Hej det var länge sedan jag satt här och skrev,det har varit så mycket annat som det blir ibland.Wincent han växer och blir stor pojke Ebba löper så det är full rulle på pojken ,det är ylande och skällande men det är ju när man har tik och hane man f...

Av Christina Blomberg - 18 december 2009 19:14

Hej Det var ett tag sedan jag var här.Ja nu håller man på med julbestyr som vanligt är klar i stor sett bara maten återstår den får jag göra i veckan. Imorgon går färden till Göteborg  där vi firar med Björns bror med familj,det är trevligt att...

Av Christina Blomberg - 2 oktober 2009 11:53

Ja nu är det helg igen veckorna går så fort,förra helgen togs vår gemensamma brygga upp för vintern vi fick också vårt sista pool dopp.Nu är den avstängd väntar på pool killen som ska stänga den helt med plåt så inte några råttor och andra djur hamna...

Av Christina Blomberg - 22 september 2009 21:37

I kväll har jag börjat i en ny kör  nummer två den leds av Örebros bästa körledare dom heter gunnel och Fred Sjöberg Magnus och Anki Spångberg.Det var super bra vi sjunger Michael Jacksons kända låtar Benny Andersson har skivet någon också vi ska ha ...

Av Christina Blomberg - 13 september 2009 23:13

Idag har jag badat i poolen och vi satt ute och åt lunch det var 22 grader helt otroligt det är ju mitten av sep. hoppas det håller i sig. Vi var på en skogs promenad Wincent var helt tokig han sprang i blåbär och lingon ris hoppade över stora kvista...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards