Direktlänk till inlägg 31 augusti 2009

Rapport om helgen

Av Christina Blomberg - 31 augusti 2009 21:39

Jag kom hem levande efter helgen det har varit en trevlig helg ihop med mina barn och barnbarn och mor såklart vi har plockat svamp och bara umgåtts som mor och dotter Wincent och Ebba har det roligt  med varann mycket lek och bus hon fostrar honom bra tycker jag.Idag har jag varit och fixat mina naglar det känns frächts ikväll har jag varit på ett möte med trevliga kvinnor,den här veckan ska jag fixa hundarna till utställningen på Öland det ska bli roligt och träffa trevliga  Wheaten folk vi får hoppas det går bra för Ebba och Matilda,nej nu är det säng dags

God natt

Christina

 
 
Kristina

Kristina

1 september 2009 12:13

Vilken trevlig helg ni haft :) Kul att hundarna trivs ihop :) Sallie har gjort illa ett korsband i knäet så för oss blir det inga utställningar på ett bra tag :( Vi kommer troligtvis inte till Öland heller, vilket jag har sett framemot länge. Jag ska åka med Sallie till Söderköping på torsdag för specialvård så vi får se vad dom hittar på.

Ha en trevlig dag, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Tes

Tes

2 september 2009 16:36

Vad roligt att du hörde av dej! Kul med din blogg den skall jag följa och jag har lagt en länk från min blogg till dej. Hoppas att det var okej!? Tack så mycket för inbjudan! Det skulle vara skoj att träffas och har ni vägarna förbi Vara så hör av er så får ni stanna på fika om ni vill eller nått! Ha det gott och lycka till på Öland! Kram, kram

http://www.tesans.bloggagratis.se

 
Tin

Tin

2 september 2009 22:42

Vi kommer inte till Öland för BG ska jobba och fick inte ledigt :(
Det är tråkigt men sånt är livet...
Ni får klara er utan oss denna gång men det är klart att ni kan ;)

Vad kul det måste vara för Ebba att få en liten kompis. Vi kan inte, hur gärna vi vill leka som hundar kan...
Kram

http://tins.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christina Blomberg - 20 februari 2010 13:41

Hej det var länge sedan jag satt här och skrev,det har varit så mycket annat som det blir ibland.Wincent han växer och blir stor pojke Ebba löper så det är full rulle på pojken ,det är ylande och skällande men det är ju när man har tik och hane man f...

Av Christina Blomberg - 18 december 2009 19:14

Hej Det var ett tag sedan jag var här.Ja nu håller man på med julbestyr som vanligt är klar i stor sett bara maten återstår den får jag göra i veckan. Imorgon går färden till Göteborg  där vi firar med Björns bror med familj,det är trevligt att...

Av Christina Blomberg - 2 oktober 2009 11:53

Ja nu är det helg igen veckorna går så fort,förra helgen togs vår gemensamma brygga upp för vintern vi fick också vårt sista pool dopp.Nu är den avstängd väntar på pool killen som ska stänga den helt med plåt så inte några råttor och andra djur hamna...

Av Christina Blomberg - 22 september 2009 21:37

I kväll har jag börjat i en ny kör  nummer två den leds av Örebros bästa körledare dom heter gunnel och Fred Sjöberg Magnus och Anki Spångberg.Det var super bra vi sjunger Michael Jacksons kända låtar Benny Andersson har skivet någon också vi ska ha ...

Av Christina Blomberg - 13 september 2009 23:13

Idag har jag badat i poolen och vi satt ute och åt lunch det var 22 grader helt otroligt det är ju mitten av sep. hoppas det håller i sig. Vi var på en skogs promenad Wincent var helt tokig han sprang i blåbär och lingon ris hoppade över stora kvista...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards